ריפוי "בלייזר קל" LLLT))– ריפוי קל ומהיר יותר, עם פחות כאבים.
למרות ההתעסקות שלי עם לייזרים דנטליים בכלל והשימוש בו בהשתלות שינים בפרט, בשנים האחרונות, כמו הרבה אחרים, קצת פספסתי כאן. זה פשוט לא היה נשמע אמיתי, אבל אחרי בדיקה יסודית של הסיפרות וניסיון רב בו אני חייב להודות שזה עובד! ל"לייזרים – קלים" (Low Level Lasers – LLLT) בהרבה מוכר כ- ביוסטימולציה או ניומודיולציה מתועד בספרות יותר מ-30 שנה עם יותר מ-1000 מאמרים מקצועיים על הנושא. אנחנו רואים ריפוי מהיר יותר עם פחות כאבים. פחות כאבים, פחות נפיחות, התאוששות מכאבים וחזרה לתפקוד מהירה יותר. כדברי אחד החוקרים, התוצאות "יותר טובות ממה שציפינו" (סימונוביץ)
[Simunovic, 2, J.Clin Laser Med Surg 14:163-167 1996]. התופעה תוארה לראשונה על ידי נ.ר. פינסן, עבורו קבל הפרס הנובל ב-1903 , אף שהשימוש בו התחיל בשנות ה-60'. אחרי יותר מ 30 שנה בשימוש לא דווחו תופעות לוואי שליליים.

הרבה תיאוריות קיימות, איך זה עובד, יותר ATP ("הזרמת אנרגיה" בתאים) "פתיחת" כלי הדם שמאפשר יותר הזרמת דם ואספקת חמצן. זירוז מרכיבים שמשחזרים התאים, ושמפחיתים דלקת, (פחות 2 PGE והגברת מזרזי גידול) והשפעות דומות בתאי עצב. מקצת הסבר לנושא זה.

איך שלא יהיה, לתופעה זו של ריפוי מהיר וטוב יותר יש הרבה תועלת ברפואת שיניים, טיפולי חניכיים, והשתלות שיניים, בין היתר, לפרט רק חלק מהשימושים ותועלת. הפחתת כאבים ונפיחות, ריפוי טוב ומהיר יותר בין היתר. טיפולי תסמונות כאבי ראש וצוואר (MPD-TMJ) כולל עוותי שרירים, כאבי ותפקוד מפרקים.

מרתק ביותר הגילוי של בניית עצם שחיובית כל כך מכוון שבמקרים רבים אצלנו כבר לא מתעסקים בהשתלות עצם מורכבות, כירורגיות, יקרות ומסובכות.
השתלות עצם מקובלות כמו "הרמת סינוס" ירדו אצלנו ביותר מ-90%. ב- 13 ניסיונות קלינים מול "פלסיבו" (דמוי-טיפול) היה 70% פחות כאבים.
הטיפול ללא כאבים, לא פולשני יכול לשנות מקצה לקצה את רמת ואיכויות הטיפולים הנחוצים שלכם עם הפחתה משמעותית של אי נעימות. בו בזמן שהטיפולים מתבצעים במרפאה לפני, תוך ואחרי הטיפול, יש אפשרות לקבל מכשיר ביתי בכדי לקבל התועלת המקסימלית. ממשיכים לחקור ולתעד האפליקציות הטובות והיעילות ביותר של LLLT.
שילוב "מדע", בריאות ואיכפתיות – "קוסמות". מה עוד מחכה לנו? מי יודע – אבל מה שבטוח זה שכן תשמעו על זה, כאן, אצלנו, צוות המעודכן ביותר ושאיכפת להם יותר מכל מקום בעולם. אנחנו נמשיך להיות כאן בשבילכם – בע"ה. אנחנו מודים לכם על נכונותכם לתת לנו את האפשרות לשרת אתכם.
תודה.

ד"ר גדליה מרדכי שטרן


חניכיים

מחלות חניכיים – חדשות טובות!
ריח רע מהפה הוראות לתמיסה לריפוי חניכיים מחלות חניכיים והבריאות שלך

קרא עוד

לייזר

"האור החדש"
רפואת שיניים – עידן חדש
ריפוי "בלייזר קל"

קרא עוד

השתלות שיניים

שתלים ושיניים
מידע חשוב בעניין שיקום הפה
מה זה שתל – מה זה עושה? איך זה עובד?

קרא עוד