ד"ר מיכאל לויט


ד"ר מיכאל לויט הוא רופא שיניים בירושלים. למד בבית הספר לרפואת שיניים בהדסה עין-כרם, ובעל תואר בוגר במדעי הרפואה ותואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD) משנת 2011. עוד במהלך הלימודים היה חשוב לד"ר לויט להמשיך לשמור על קשר מתמיד עם האקדמיה. ועם סיום הלימודים עבר השתלמות בת שנה ברפואת שיניים מתקדמת במחלקה לשיקום הפה בהדסה עין כרם. ההשתלמות מוכרת גם בשם המקוצר: AGPP והיא מקנה ידע תיאורטי נרחב ועדכני ברוב תחומי המקצוע לצד מיומנות קלינית רבה. התוכנית כללה השתלמות עיונית ומעשית באסטתיקה דנטלית (Advanced aesthetics training) באחוות אלפא-אומגה בלונדון.            

ד"ר לויט עוסק ברפואת שיניים משפחתית מהילדות ועד הזיקנה. מתמחה בכל הטיפולים הנדרשים לשימור ושיקום שיניים תוך התייחסות להיבטים האסטתיים, כגון: הלבנת שיניים, שיקומים על גבי שתלים, שיקומי זירקוניה, טיפולי חניכיים, טיפול בחבלות דנטליות ושחזורים מחומרים מגוונים. במהלך הטיפול ניתן דגש לצמצום מיירבי של אי-נוחות תוך שימוש בטכניקות טיפול נטולות כאב (Painless) והסרת פחדים.            

ד"ר לויט מאמין שהרפואה הטובה ביותר היא המניעה. לכן ניתן אבחון מלא של כל רקמות הפה תוך איתור גורמים למחלות הפה והשיניים, הסברם למטופל ובחירת הדרך המתאימה ביותר למניעת המשך המחלה תוך התאמת אישית של אמצעי המניעה. כאשר לא ניתן להסתפק בתוכנית מניעתית אלא יש צורך לשקם את הנזקים שכבר נגרמו לשיניים, ד"ר לויט מאתר את הדרך הטיפולית השמרנית יותר בהתאם לגישה המודרנית הזעיר פולשנית (Minimally invasive dentistry). מטרתה לייעל את הטיפולים ולצמצם את הסרת חומר השן הטבעי, ובכך לשמור על משנן טבעי בפה לאורך שנים.              

ההיכרות של ד"ר לויט עם ד"ר גדליה מ. שטרן ועם כל צוות המרפאה התרחשה בזכות סטודנט לרפואת שיניים שהדריך לפני מספר שנים באקדמיה. באחד הערבים הסטודנט התקשר אליו והמליץ להיפגש עם ד"ר שטרן. ד"ר לויט חיפש הרחבת אופקים, מצויינות קלינית וקידמה טכנולוגית ומדעית, בפרט בתחום השתלים הדנטליים. משנפגש עם ד"ר שטרן, הבין שזהו המקום שרצה לעבוד ולהשתלם בו, וכך השתלב בצוות המרפאה. ד"ר לויט חי עם אשתו בקריית יובל בירושלים.


חניכיים

מחלות חניכיים – חדשות טובות!
ריח רע מהפה הוראות לתמיסה לריפוי חניכיים מחלות חניכיים והבריאות שלך

קרא עוד

לייזר

"האור החדש"
רפואת שיניים – עידן חדש
ריפוי "בלייזר קל"

קרא עוד

השתלות שיניים

שתלים ושיניים
מידע חשוב בעניין שיקום הפה
מה זה שתל – מה זה עושה? איך זה עובד?

קרא עוד